دکوراسیون قنادی و شیرینی فروشی جادویی

تغییر دکوراسیون، بازسازی و طراحی ویترین یا دیزاین دکور داخلی مغازه و فضای تجاری در بهترین حالت ده ها میلیون تومان هزینه دارد (در مرداد۹۹ در حال محاسبه قیمت های ساخت و ساز با دلار ۲۲ هزارتومانی هستیم! در ادامه طراحی های مختلف ویترین چندین مغازه را ملاحظه می فرمایید که هر کدام می توانند ایده مناسب و قابل توجهی برای طراحی و دیزاین ویترین شما دکوراسیون داخلی مغازه های لوکس باشند. یکی از کارهایی در دکوراسیون قنادی شما را می تواند از رقبا مجزا کند استفاده از قفسه یا کابینت های شیشه ای در مغازه است. قفسه بندی های یک مغازه را می توانید به اشکال مختلفی انجام دهید. متریال در دکوراسیون آرایشی حائز اهمیت است اولا باید طوری باشد که اجناس را لوکس نشان دهد انتخاب یک متریال مناسب از مجرب بودن طراح است در دکور لوازم آرایشی آینه هم بی تاثیر نیست ،اینه فضا را بزرگ تر جلوه می دهدو در کنار آن پوستر هایی با برندهای متنوع از لوازم آرایشی با بهترین عطر ها و ادکلن ها با هماهنگ سازی رنگ های مورد نظر در داخل مغازه قرار دهیم .نور پردازی در دکور داخلی لوازم بهداشتی آرایشی باید بسیار روشن باشد زیرا هیچ مشتری حاضر به خرید در مغازه تاریک و دارای محدودیت نور دارد ننخواهد بود و در خرید خود تردید دارد همچنین نورپردازی ویترین مغازه بتید طوری باشد که از ویترین های مغازه اطراف به صورت خاص به نظر برسد وجلب توجه کند.

نکته مورد توجه در دکوراسیون داخلی مغازه ی بستنی فروشی استفاده از رنگ های روشن و تقریبا شاد مانند ترکیب رنگی سفید و صورتی است. می توانید از میان پالت رنگی گسترده هر نوع رنگی را که به آن علاقه دارید در آشپزخانه و برای طراحی کابینت ها سفارش دهید. همه ما پس از ورود به یک آرایشگاه لاکچری حس خوبی را دریافت می کنیم و حس می کنیم برای خودمان ارزش قائل شده ایم. برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بدلیجات علاوه بر اینکه باید به دنبال یک دکور مغازه زیبا و جذاب بود باید به مرتب سازی و چیدمان صحیح انواع بدلیجات نیز توجه ویژه ای داشت. با نمایش محصولات خود، قادر خواهید بود آن ها را به طور موثر بازاریابی کنید.

بنابراین قفسه های مشبک و یا قفسه هایی که بیش از اندازه حالت فانتزی دارند، ایده خوبی برای چیدمان بخش شال نخواهند بود. بهینه سازی فضا یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود باید از تمای قسمت های فضای مغازه در طراحی داخلی استفاده نمایید. چیدمان محصولات نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر درآمدزایی شما می باشد که باید به آن توجه ویژه ای کنید. اولین سبک استفاده از قفسه بندی های چوبی است به این صورت که شما می توانید انواع شال و روسری را از طریق آویز های چوبی در ویترین آویزان نمایید، ویترین های چوبی جذابیت زیادی دارند و از نظر بانوان خوش سلیقه ایرانی بسیار خاص به نظر می رسند، شرایط اجرای ویترین های چوبی بر اساس ایده هایی که در ذهن کاربر است صورت میگیرد و محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. ویترین، اولین بخشی هست که مشتری شما آن را می بیند و به آن توجه می کند، پس باید ویترین مغازه لوازم آرایشی به گونه طراحی شود تا همه سلیقه ها و سنین را از خانم ها به خود جذب کند. برای نصب ویترین مغازه باید سلیقه عمومی را در نظر گرفت و نباید تنها سلیقه ی خود را ملاک قرار دهیم.

دکوراسیون قنادی با یک طراحی موفق باید در تک تک جزییات خود دارای فلسفه باشد و چیدمان آن روی نظر مشتریان ایجاد شود. احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که برای اینکه مطمئن شوید یک جنس خاص در میان اقلام فروشگاه موجود هست یا خیر، ناچار شده اید داخل بروید و از فروشنده در این مورد سوال کنید. با یک نورپردازی مناسب و استفاده از دکوراسیون رنگ مخالف ( مشکی ) میتوان مشتری را در پیدا کردن محصول مورد نظر راضی کرد. پیشنهاد ما به شما این است که تمام محصولات هر برند را با پوسترهای تبلیغاتی آن برند و تستر محصولاتش، در یک بخش قرار دهید تا مشتری اگر از طرفداران یک برند خاص هست، به راحتی محصول موردنظر خود را بیابد و خریداری کند. بهتر است این دو نوع محصول با فاصله از هم قرار گیرند تا نظم فضای داخل قنادی حفظ شود. طراحی داخلی مغازه موبایل بهتر است باب میل مشتری ها باشد. هر کسی که یک بار به مغازه ای سر زده باشد که شال و روسری ها را داخل سبد می ریزند قطعا به شما خواهد گفت این روش خوبی برای فروش شال و روسری نیست و مشتری ها هم اغلب در جستجوی آنچه می خواهند ناکام هستند و دست خالی مغازه را ترک خواهند کرد.

دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی باید با نورپردازی مناسب به یک فضای دل باز تبدیل شود، دکوراسیون مغازه ی موبایل فروشی بهتر است به سبک مدرن طراحی شود. برای فروش اجناس ارزانقیمت و بهصورت انبوه به مخاطبان بیشتر، بهتر است از ویترینهای تا حدی سادهتر که اجناس بیشتری از مدل اجناس درون مغازه در آن چیده شده است استفاده کنید. حتی چای سرو کنید تا شیرینی ها بیشتر بچسبد ! نور پردازی و روشن و دلباز بودن فضا هم تاثیر بسیاری در موفقیت یک مفازه شیرینی فروشی دارد. تفکر به معنای در کنار هم قرار دادن نتایج بخش آگاهی و به نتیجه رسیدن در خصوص هزینه ها و سیاست های طراحی ست و در نهایت ، خلاقیت به معنای لحاظ کردن همه شرایط و درخواست هایتان در طراحی یک مدل ویترین خاص و منحصر به فرد است. فراهم کردن بهترین و چشم نواز ترین دکوراسیون داخلی مغازه نیازمند برنامه ریزی دقیق، صرف هزینه ی کافی و برخورداری از دانش علمی و عملی می باشد. شال و روسری جزء پوشاکی هستند که در هر مغازه البسه فروشی به احتمال زیاد وجود دارد و مهم نیست که در آن مغازه شما چه چیزی می فروشید.

اگر کمی به تصاویر و ایده های مختلف از ویترین یا دیزاین مغازه ها دقت کنید، می بینید که یک ویترین لوکس با نورپردازی نیمهتاریک و رنگی که با چندین جنس معدود زیبا چیدمان شده است بههیچوجه حامل پیام یک فروشگاه ارزان یا با قیمت متوسط نیست. گاهی یک رویه و سبک خاص برای طراحی ویترین بین مغازه داران مد می شود و باعث می شود تقریبا تمامی مغازه های یک راسته از خیابان دکور و ویترینی مشابه داشته باشند و این اصلا خوب نیست علی الخصوص اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید و مطمئن باشید مغازه شما بین سایرن گم و حل می شود، پس منحصر به فرد باشید و توجه ها را به خود جلب کنید. طبق آمارها بسیاری از افراد به دلیل دکوراسیون خاص یک رستوران دوباره به آن رستوران می روند. احتیاج به نکات قابل بیانی دارد که در ادامه با هم بررسی می کنیم.

مزایا و قابلیت های تکنولوژی رنگ پلی اورتان به قدری است که بیشتر سفارش ها در دکوراسیون را به خود اختصاص داده است. برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت نکات مهم و کاربردی و همچنین مشاهده مدل های متنوع و زیبای دکوراسیون های مختلف برای انواع مغازه ها، می تواند ایده جالب و قابل توجهی باشد. قیمت طراحی و اجرای دکور مغازه وابسته به ابعاد مغازه و فروشگاه است زیرا در طراحی داخلی باید از تمام فضاهای قابل استفاده در جهت جذب و افزایش راحتی مشتری استفاده کرد. پس صاحبان آرایشگاه ها می توانند به راحتی با رعایت اصول دکوراسیون داخلی آرایشگاه ها به درآمد بسیار بالایی برسند. همچنین در این مغازه ها باید مبلمانی را برای راحتی مشتریان در نظر گرفت که مبلمان مصرفی نیز باید با سبک دکوراسیون مغازه ی بستنی فروشی هماهنگی داشته باشد. از شرایط دیگری که در قفسه بندی فروشگاه باید رعایت کرد. معمولا در چنین مغازه هایی تعداد ویترین ها و یا قفسه های شیشه ای افزایش می یابد، زیرا به این طریق علاوه بر ایجاد یک جایگاه برای قرار دهی انواع کالا ها، می توان شرایط مشاهده آنها را آسان تر کرد و همچنین با به کارگیری روش های نورپردازی موضعی می توان زیبایی بدلیجات را در نظر مشتریان و مراجعه کنندگان بسیار بیشتر کرد.

اگر توجه کرده باشید وجود یک تابلوی حرفهای در سردر یک مغازه، حس کیفیت و مرغوبیت محصولات آن فروشگاه را به افراد القا میکند و همین موضوع باعث جذب مشتری به سمت مغازهی شما خواهد شد. خیلی وقت ها همین لزوم پرسیدن بدون اینکه بتوانید با تماشای ویترین یا حتی تابلو مغازه آن را بدانید، مشتری را از خرید منصرف کرده و به سراغ رقیبانتان می فرستد. کابینت ممبران یکی از انواع کابینت در دکور آشپزخانه بوده که دارای مزایا و معایب خاص خود بوده و امروزه دارای طرفداران بیشتری است و نگاهها را به سوی خود جلب کرده است.

همچنین باید با فروشِ اجناس باکیفیت و قیمت مناسب به مغازه دارها، اعتماد آن ها را به خود جلب کنید تا همواره از شما بخواهند که برایشان شال و روسری ببرید. ویترین مغازه و دکور فضای داخلی فروشگاه شما یکی از راهکارهایی ست که شمارا یاری میدهد تا دچار چنین معضلاتی نشوید. اینکه چقدر بتوانید با طرح و چیدمان و رنگ و نورپردازی و خلاصه هر چه که در ویترین فروشگاه تان هست، توجه مخاطب را جلب کنید، برای اغلب کسب و کارها، بیشترین میزان فروش و بازدهی را به دنبال دارد. و اصولاً افرادی که به دنبال یک جنس خاص و لوکس میگردند، فروشگاه شما را بهعنوان یک مکان مناسب برای خرید انتخاب نخواهند کرد! آیا به دنبال طراحی دکوراسیون قنادی هستید؟ در بسیاری از موارد هنگامی که صحبت از یک رنگ در تمامی زمینه کار می شود، بخصوص زمانی که رنگ سفید باشد و همه جا را در بر بگیرد، اولین چیزی که به ذهن می رسد، سردی و بی روحی دکوراسیون است. خلاقیت در طراحی ویترین می تواند به عنوان یک عامل کلیدی، بخش مهمی از هزینه های ساخت دکور را مدیریت کند و با یک ایده جذاب، به کسب و کار شما رونق دهد.

اشتباهاتی که در هر مدل ویترین جلوی مغازه یا دیزاین داخلی فروشگاه ، می توانند هم پول و هزینه شما را به هدر بدهند و هم میزان فروش و بازدهی تجاری را کاهش دهند و خلاصه یک ضرر و زیان دوسویه عظیم هستند! هنرهای مفهومی یا دیزاین های معمولی ؟ برای فروش اجناس لوکس و خاص ، میتوانید از هنرهای مفهومی و مفاهیم خاص در طراحی ویترین استفاده کنید. شاید شما در مغازه لوازم آرایشی خود از لوازم آرایش مارک استفاده کنید اما اگر طراحی مناسب و مدرنی نداشته باشد مشتری زیادی را نمیتوانید جذب خود کنید. که این موضوع باعث می شود این مغازه ها طرفدارهای زیادی داشته باشند. دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه: استفاده از رنگ های تیره و نورپردازی کم از اصول طراحی دکوراسیون این نوع مغازه می باشد. نورپردازی قفسهها برای جلوهی بیشتر محصولات داخل قفسه بسیار مهم است و نباید در دکور مغازه آرایشی نادیده گرفته شود؛ مخصوصا برای مغازههایی که از قفسههای تیره برای دکوراسیون آنها استفاده شده است. البته استفاده از رنگها فقط به اجناس داخل ویترین مغازه محدود نمیشوند. ویترین همان عاملی است که تعیین میکند مشتری به داخل مغازه شما خواهد آمد يا خیر.