طراحی داخلی روایت تاثیرگذار یک برند

از نظر گروه رهام، طراحی نورپردازی باید به گونه ای باشد تا علاوه بر تامین نور کافی برای محیط، درخشش و جذابیت جواهرات را هم بیشتر طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی کند. بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند. طبق عنوان قبلی چون بیشتر مشتریان کیف و کفش خانم ها هستند پس باید با دقت بالایی دکوراسیون مغازه تبریز به وجود بیاد که خوب قفسه ها و قسمت آویز کیف ها بهترین جای جلب توجه برای مشتریان تا مشتریان اجناس رو به راحتی تست کنن . چرا که انتخاب یک رنگ اشتباه برای پیشخوان می تواند کاملا متفاوت عمل کرده و به جای اینکه به جواهرات درخشش بیشتری ببخشد، از درخشش آن ها جلوگیری و جلوه آن ها را از بین ببرد. این واحد تجاری پیش تر، به صورت فروشگاه لوازم ورزشی بود و در آن اصطلاحاً بالکن نیم طبقه ای با سقف سبک زده شده بود که به پیشنهاد ما این سقف رو برداشته و ارتفاع موجود را به 3.5 متر افزایش دادیم که با این کار سعی کردیم فضای داخل مغازه را بزرگتر و دلبازتر جلوه دهیم.

شغل جواهر فروشی نیز از جمله مشاغلی است که توجه به جنبههای زیبایی شناسی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت طراحی لوگو در این شغل به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته میشود و موجب رشد و پیشرفت آن خواهد شد. نمای بیرونی جواهر فروشی : توجه به نمای بیرونی یک فروشگاه جواهر فروشی اولین قدم در جذب مشتری به داخل فروشگاه می باشد. هر چه قدر امکان نمایش محصولات بیشتری در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بیشتر باشد، مشتری وقت بیشتری را برای تماشا و در نهایت خرید صرف می کند. ما در گروه IPG، با جانمایی درست انواع لامپها، چراغها و لوسترها در محیط، زیبایی جواهرات شمارا به میزان چند برابر به نمایش میگذاریم. ویترین نان فانتزی می باشد که برای نگهداری انواع شیرینی خشک و نان فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد و از خشک و کهنه شدن آن ها جلوگیری می کند.این نوع از یخچال قنادی با طراحی خاص و ظاهر منحصر به فردی که دارد باعث زیبایی دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه شما می شود. همان طور که می دانید در طراحی دکوراسیون مغازه؛ ویترین ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در مغازه طلا فروشی این اهمیت به مراتب بالاتر است.

زمانی که داریم در مورد هنر و هنرمند در هر گرایش و رشته ای صحبت می کنیم، این موضوع را بارها شنیده ایم که : یک هنرمند و متخصص حرفه ای باید به سبک خاص خود رسیده باشد. دکوراسیون داخلی نیز از این دسته جدا نبوده و یک طراح داخلی یا دکوراتور حرفه ای را می توانیم با نگاهی به پروژه هایش شناخته و از دیگران متمایز نماییم. قدمت استفاده از طلا و جواهرات قیمتی در تزیین ظروف و تولید زیورآلات به نخستین سال های کشف و استخراج آن بر می گردد. توجه به نوع بسته بندی محصول، نقش بسیار مهمی در فروش آن دارد. نوری را انتخاب کنید که باعث جذابیت نوری شده و در عین حال مغازه شما را زیبا به نمایش بگذارد. لازم به ذکر است که یک شکل بودن و همینطور پیوستگی نور، موجب افزایش زیبایی و جذابیت نورپردازی در طلافروشی شما میشود.

را به عنوان تجربه متفاوت برای دید بیننده در نظر بگیرید. ازآنجاکه طلا و جواهر کالایی بسیار گرانقیمت است و نباید اجناس موجود در مغازه بهراحتی در اختیار مشتریان قرار گیرد. علاوه بر این ها از نحوه و محل ارایه این زیورآلات ارزشمند نباید غافل بود، مغازه های طلافروشی که بدون شک زیبایی و طراحی دکوراسیون آنها تاثیر زیادی بر جذب مشتری دارد. به هر حال باز هم باید هزینه ها تخمین زده شود تا کار تا انتها بدون مشکل پیش برود. در این مطلب با راهنمایی دکوراسیون پریسا فرزادی به بررسی بخشی از چالش های طراحی داخلی برای یک مغازه طلافروشی لوکس خواهد پرداخت.

مغازه های لوکسی که به واسطه درخشش جواهراتشان می درخشند ولی شاید ندانیم در طراحی یک مغازه طلا فروشی، از نمای بیرونی گرفته تا ویترین و پیشخوان، چه بایدها و نبایدهایی وجود دارد و طراح آن با چه چالش هایی رو به رو است. پس از آن اما ویترینهای شیشه ای که با یراق آلات استیلی کار شدهاند از طرفداران بسیاری برخورداند. اما همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تامین امنیت در یک مغازه طلافروشی از ضروری ترین نکات است. استفاده از اشکال هندسی مختلف میتواند زیبایی فضا را چندین برابر کند. از فضا حداکثر استفاده می شود. این نوع ویترینها جلوهی بسیار زیبایی ایجاد میکنند و به دلیل شفافیت بالایی که دارند امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتهاند.

این شرکت با بهره گیری از بهترین متد ها و تجهیزات روز دنیا اقدام به زیباتر کردن و بهتر کردن فضای طلا فروشی ها دارد و ویترین طلا فروشی بخشی است که در نظر مشتری بسیار مهم است و مشتری می تواند کالاهای مورد نیاز خود را از ویترین مشاهده کند. تماشای ویترین مغازه های طلافروشی برای بیشتر افراد به خصوص خانم ها کار خوشایندی است. همچنین می تواند به دلیل رویکرد نوآورانه در طراحی جواهرات فروشی، چه در داخل و چه در خارج از فروشگاه های خود مشهور گردد. استفاده از رنگ های گرم و سرد در دکوراسیون طلا فروشی. در سال ۱۸۶۱، آبراهام لینکلن، برای مراسم تحلیف ریاستجمهوری خود، ساخت یک جام را به شرکت تیفانی سفارش داد و در طول دوران ریاست جمهوری، برای همسرش یک سری زینت آلات از مرواریدهای ریز، ساخت تیفانی خرید. به طور معمول اکثرا خانم ها مشتریان چنین فروشگاه هایی هستند. در مغازه هایی که برای کف پوش یا دیوار پوش آنها از رنگ های تیره استفاده شده، نورپردازی موضعی و استفاده از لوسترها گزینه بهتری است و در مغازه هایی که از رنگ های روشن برای طراحی داخلی آن ها استفاده شده بهتر است از نورپردازی های ملایم تر استفاده شود.

نورپردازی مناسب سبب میشود که محصولات جذابتر و شیکتر به نظر برسند، انعکاس ملایم نور محیط را چشمنواز میسازد و کالاها را براق جلوه میدهد، بنابراین احساس خوشایندی در مشتریان به وجود میآورد، البته استفاده از نورهای خیره کننده در دکور مغازه رونق را از مغازه میگیرد زیرا کالاها دیگر مجالی برای خودنمایی پیدا نمیکنند. استفاده از رنگ های روشن و ملایم برای پوشش دیوارها و طراحی فضای مخصوص طلا و جواهر و همه وسایل تزئینی دیگر انتخاب هوشمندانه ای است. یک شرکت امنیتی که در زمینه سرویس دهی به مغازه های طلا و جواهرات فروشی تخصص دارد، ممکن است ایده هایی برای طراحی سیستم های حفاظت بهینه از امنیت ارائه دهد. این کار علاقهی مشتری به خرید اجناس را بیشتر میکند چراکه همهی انسانها دوست دارند در محیطی آرام و راحت به خرید بپردازند. زیرا این کار خود نوعی تبلیغ به شمار می رود و اولین چیزی که مشتری را جذب می کند، دیدن درست و جذاب طلا در طراحی داخلی جواهر فروشی ویترین است.

بهتر است که قبل از طراحی داخلی، در مرحله معماری و ساخت طلافروشی به بخش های گوناگون این فروشگاه قت گردد. یکی از تجهیزات پرکاربرد و ضروری در در قنادی ها ، نانوایی ها ، کافه ها ، شیرنی سرا ها ، نان فانتزی ها و … بنابراین در ساخت ویترین ها و پیشخوان ها باید از شیشه ها و مصالح ضد سرقت استفاده شود. بنابراین یک دکوراسیون داخلی شیک و منحصربهفرد یکی از عوامل موفقیت در طلافروشی است. برای موفقیت راز پیچیده ای وجود ندارد؛ آماده سازی، سخت کوشی و درس گرفتن از شکست ها. برای کسب موفقیت در حرفه طلافروشی، طراحی فضای مناسب برای ارائه کالا قطعا یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار برای شروع کار است. ضمن انکه همواره به دنبال طرح های نو جهت بهتر دیده شدن بوده ام که نتیجه ان قطعا فروش بیشتر کالا بوده است. ❇️ویترین زرگری زمرد با طراحی و ساخت به روزترین ویترین های زرگری در خدمت مشتریان عزیز می باشد. ۵- استفاده از ویترین هایی با نورهای تارگت ( هدفدار) به معرفی اختصاصی محصولات کمک شایانی می کند . اشخاصی که قصد دارند با تأسیس مغازههای طلافروشی و یا راهاندازی فروشگاههای اینترنتی طلا از طریق نمونه قرارداد شراکت طلافروشی اقدام به خرید و فروش و عرضه طلا و جواهرات نمایند، باید سرمایه اولیه را برای تأمین مالی کسبوکار دارا باشند.

مناطق تجاری مانند بازارها و مغازههای خرده فروشی ترجیحی در دبی، در دبی اینوستمنتس پارک، بیزنس بی و جمیرا ویلج سرکل jvc 6 نکته برای خرید طلا در بازار طلای دبی2022 04 22· طلا و جواهر سال هاست به عنوان کالایی گرانبها و لوکس در میان افراد خرید و فروش می شوند. علت این موضوع نیز مخاطب هایی ست که به مغازه های طلا و جواهر فروشی رفت و آمد دارند که بیشتر خانم ها می باشند. در این شکی نیست که شما هم این را می دانید ولی هماهنگی رنگ و چیدن اجناس کاری است که باید اهل ذوق و صاحب تخصص ها انجام دهند. بدین ترتیب کسب و کار شما با محیط اطراف به نوعی متناسب شده و همگام با تغییرات و یا مناسبتهای مختلف پیش میروید و همواره حرفی برای گفتن و چیز جدیدی برای ارائه خواهید داشت. همچنین میتوانید این صفحات را به صورت گردان و با امکان چرخش نیز انتخاب کنید. البته باید توجه کنید که استفاده از شیشه ها و نورهای رنگی به هیچ وجه در ویترین شما پیشنهاد نمی شود چرا که باعث خطای دید مشتری می شوند و انتظارات او را نسبت به کالای مورد انتخابشان تغییر می دهند و این می تواند باعث بی علاقگی مشتری به خرید کردن از شما شود.

بهتر است برای امنیت بیشتر اجناس خود درون قفسه ها، پیشخوان را جلوتر از قفسه ها بگذارید؛ جوری که کسی نتواند براحتی به قفسه ها دسترسی داشته باشد. دکوراسیون داخلی مبحثی آشنا و البته بسیار پر طرفدار در بین اکثر مردم شناخته می شود و این خاص و همه گیر بودن باعث می شود که نیاز به یک متخصص و کارشناس حرفه ای نیز در این احساس شود. محدود بودن پالت رنگ، خصوصیت دیگری است که روی طراحی این طلافروشی، اثر مثبت داشته، چرا که به طور کلی، تعدد رنگ، باعث پرت شدن حواس ناظر و مخاطب می شود و این چیزی نیست که در فضای طلافروشی مناسب باشد. به طور معمول به کارگیری از رنگهایی نظیر سبز، صورتی و قرمز که تمامی آنها در طیف رنگهای شادی قرار دارند، برای دکوراسیون داخلی طلافروشی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. به طور کلی برای طراحی لوگوی جواهر فروشی از رنگ طلایی و یا سفید به دلیل تناسب آن با رنگ طلا و جواهر استفاده میشود و در کنار آن رنگهای تیرهتری همچون مشکی، سورمهای و یا آبی نیز به عنوان رنگ مکمل مورد استفاده قرار میگیرند که جلوه خاصی به لوگوی شما میبخشند. این ویترین باید شامل ویترین های جلوه مغازه، قفسه های داخل فروشگاه باشد.