استفاده از خدمات پشتیبانی در چنین مواقعی از بروز مشکلات و آسیب ها در آینده جلوگیری می کند. همچنین در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبان شبکه به سرعت وارد عمل می شود و مشکلات پیش آمده را به سرعت رفع می کند. دسترسی به یک تیم حرفه ای خدمات شبکه به صورت 24 ساعته برای بسیاری از کسب و کارها منافع بسیاری را به دنبال دارد. تفاوتی ندارد که پشتیبانی شبکه شما بزرگ است یا کوچک، نیاز به خدمات شبکه یکی از اساسیترین نیازهای هر شرکتی است که نیاز به ارتباط کامپیوتر ها دارد. نقش شبکههای کامپیوتری در سازمانها و شرکتهای خصوصی در حال حاضر انکار ناپذیر است. عدم برخورداری از یک شبکه ایمن و مناسب میتواند مشکلات مختلفی برای مجموعه ایجاد کند.
خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار
کارشناس پشتیبانی شبکه تصمیم میگیرد که چگونه سیستم ها را ارتقاء و بهبود دهد. زمانی که یک شرکت یا سازمان، زیرساخت ارتباطی خود را ارتقاء میدهد و یا چند سیستم جدید نصب و راه اندازی می کند، کاری است که یک کارشناس پشتیبانی شبکه حتماً باید آن را مدیریت کند. بسیاری از سیستمهای سخت افزاری که در شبکه های کامپیوتری به کار گرفته شدهاند، دارای تجهیزات قدیمی هستند. بنابراین این تجهیزات در مدت زمان طولانی مستهلک میشوند و نیاز به تعمیر خواهند داشت.
پشتیبانی و نگهداری شبکه شرکت مدیریت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری
کارشناسان فنی شرکت روی سیستم مشتری ریموت می زنند و علاوه بر بررسی وضعیت سیستم ها، مشکلات بوجود آمده را برطرف شرکت پشتیبانی شبکه می کنند. مشکلات کندی شبکه ، قطع شدن مداوم سرویس ها و سرور ها ، هزینه سنگین تراشیدن برای کارفرما و … از جمله مواردی هستند که شرکت ها با آن درگیر هستند و علت آن عدم استفاده از متخصص شبکه با تجربه می باشد. با سپردن اجرای این موارد به یک تیم حرفه ای برای پشتیبانی و نگهداری شبکه، شرکت خود را بیمه کنید و از خدمات IT به سبک حرفه ای لذت ببرید. در این نوع قرارداد نگهداری از تجهیزات اداری اعم از پرینتر، اسکنر و… اهمیت بیشتری برخوردار است. تکنسین های کامپیوتر مسئول ارائه سرویس و نگهداری از تجهیزات اداری به شرکت ها، سازمان ها، ادارات و کارخانه ها هستند، به این دسته در اصطلاح خدمات HelpDesk می گویند.
- تکنویار یک شرکت پیشرو در راه حل های خدمات شبکه و امنیت سایبری است که در زمینه نوآوری و خدمات فعالیت می کند.
- خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای تخصصی و فنی برای بسیاری از شرکت ها و سازمان ها ضروری است.
- هدف از گذاشتن سوابق کاری این بوده که مشتریان جدید بتوانند از مشتریان قبلی کیفیت کار ما را پرس و جو کنند و با خیالی آسوده با ما قرارداد همکاری ببندند.
- در صورت موافقت مجموعه با مفاد قرارداد پشتیبانی شبکه، کارشناس شبکه به صورت حضوری در مجموعه کارفرما حضور می یابد و نسبت به بررسی دقیق وضعیت شبکه اقدام می کند.
برون سپاری پشتیبانی سرور خود به شرکت های پشتیبانی سرور می تواند از این اتفاق جلوگیری کند. سازمان های موفق با داشتن سیستم های پشتیبانی سرور از سلامت و امنیت شبکه کامپیوتری خود اطمینان حاصل می کنند. اگر سرور خراب شود و به اصطلاح از کار بیفتد، کل شبکه تحت تأثیر این خرابی قرار می گیرد و در نتیجه کار روزانه متوقف می شود. بنابراین، استفاده از پشتیبانی روزانه از سرور برای جلوگیری از خرابی کل شبکه مهم است.
نحوه ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به مشتریان
خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار ، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آیتی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، سیستمهای کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… میباشد. تمامی فعالیت هایی که به منظور رفع ایرادات سخت افزاری و یا ارتقا سخت افزار برای افزایش کارایی و امنیت شبکه انجام می شود را پشتیبانی سخت افزاری شبکه می گویند. به طور کلی خدمات شبکه های کامپیوتری شامل سه گروه خدمات پسیو شبکه، خدمات اکتیو شبکه و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه می شود.
خدمات کامپیوتر در محل توسط این شرکت و نیز ارائه خدمات سخت افزار، نرم افزار و شبکه در قالب قرارداد پشتیبانی به شرکت ها و موسسات از خدماتی است که این شرکت سابقه طولانی در این زمینه دارد. کارشناسان ما خدمات کامپیوتر و خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری خود را متناسب با نیازمندی های کارفرما طراحی و اجرا می نماید. این شرکت با ارائه خدمات مانیتورینگ و مدیریت شبکه و نیز ارائه راه حل های امنیت اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان چاره گشای راه حل مدیریت شبکه و امنیت شبکه میباشد. بکار گیری از تجهیزات جدید و به روز، ارتقاء مداوم سخت افزار و نرم افزارهای قدیمی بهترین رویکرد برای جلوگیری از تهاجم به شبکه ها می باشد. بهترین خدمات امنیتی پشتیبانی شبکه ارائه بهترین شیوه های نگهداری و تعمیر سخت افزاری یا نرم افزاری هستند.