چطور شماره ایران را به تبلیغات گوگل ادز اضافه کنیم؟

اکنون میدانید که سرمایه گذاری 100 دلار یا کمتر از آن به 30 کلیک یا بیشتر خدمات گوگل ادز منجر می شود. بنابراین لازم است که 100 دلار را به 30 تقسیم کنیم که رقم 3.3 دلار برای حداکثر سرمایه گذاری روزانه به دست می آید. به عنوان مثال، ابزار Adjust یکی از این ابزارهای تحلیل برای نصب اپلیکیشن موبایل است که میتوانید با اتصال آن به حساب گوگل ادز خود، دادههای دلخواهتان را از گوگل ادز دریافت و در داشبورد خود مشاهده کنید. برای همین شما باید یک وب سایت غیر فارسی زبان راه اندازی کنید، سپس شروع به تولید محتوای باکیفیت و سئو شده بنمایید تا مخاطبان خودتان را افزایش دهید، مراحل ثبت نام در گوگل ادسنس را طی کنید تا بتوانید تبلیغات دریافت کنید و آنها را در وبسایت خودتان قرار دهید. 1. ایجاد وبلاگ: در این شیوه شما به آسانی می توانید یک وبلاگ رایگان ایجاد کرده و سایت ((انجام میدم)) را در آن به زبان ساده و مختصر توضیح دهید.

اکنون رقبای خود را در عبارت تبلیغاتی شناخته اید و می توانید از کلمات آنها ایده های متنوعی کسب کنید. اکنون باید 30 را در نرخ تبدیل 5 درصد ضرب کنیم که عدد 1.5 بدست میآید. همچنین شما می توانید با پرداخت هزینه ای بیشتر، رتبه بهتری با کلمه کلیدی که رقیبتان استفاده کرده بدست بیاورید. با استفاده از استراتژی انطباق گسترده می توانید تعداد کلیک های تبلیغاتی را افزایش دهید؛ اما تعداد جستجوهای بی ربط نیز افزایش می یابد. میتونید اهداف کمپین خود را از حالت های پیش فرض انتخاب کنید. ROI به شما کمک می کند تا بدانید پولی را که صرف سیستم تبلیغات گوگل می کنید، آیا با اهداف تبلیغاتی شما همخوانی دارد؟ اگر هیچ کدام از اهداف تعیین شده برای شما مناسب نبود، می توانید روی گزینه Create Campaign Without a Goal’s Guidance کلیک کنید.

حال می توانید هر دو اکانت را باز کرده و کمپین های تبلیغاتی مورد نظرتان را از اکانت مبدا به اکانت مقصد کپی کنید. باید تمامی هدف گیری هایی که میتوانید در کمپین خود از آنها استفاده کنید را بشناسید تا بتوانید بگویید همه چیز درباره تبلیغات گوگل را میدانید. یعنی اینکه شما انواع تبلیغات خودتون رو بر اساس یک بخش خاص هدف گیری میکنید. هریک از انواع تبلیغات آنلاین به دلایل مختلفی مانند هزینه مقرونبهصرفهتر، امکان انتخاب نسبی مخاطبان هدف و بررسی و تحلیل نتیجه تبلیغات نسبت به انواع تبلیغات آفلاین مانند بیلبوردها، تبلیغات در روزنامه و مجلات و… برای کمپین تبلیغاتی خود ، کلمات کلیدی مرتبط و با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا به شما کمک کند فقط به بیشتر علاقه مندان که احتمال بیشتری دارد مشتری شما شوند برسید.وقتی کسی در Google جستجو می کند ، تبلیغ شما می تواند براساس شباهت کلمات کلیدی شما با عبارات جستجوی شخص و همچنین انواع مطابقت کلمات کلیدی شما واجد شرایط باشد. یعنی اگر شما روزانه بودجه 3.3 دلاری تعیین کنید، می توانید هر روز یک مشتری کسب کنید. همانطور که در تصویر زیر می بینید، با استفاده از داده های موجود در تب ‘Placements’ در ادوردز و تحلیل آن ها، می توانید بر لیست وبسایت ها نظارت داشته باشید.

علاوه بر آن، روش های متنوعی برای این روش وجود دارد که هدف برخی از آنها افزایش آگاهی از برند، فروش بیشتر، دسترسی به کاربران و … شما می توانید به راحتی رقبای خود را برای تبلیغات هدف قرار دهید. افزونه Promotion: اگر قصد دارید که کاربران گوگل را از تخفیف های خود باخبر کنید، می توانید با استفاده از افزونه Promotion تخفیف مورد نظرتان را به نمایش بگذارید. قطعا شما نمیخواهید عمدا کاری را انجام دهید که باعث کاهش رتبه تبلیغات شود. همچنین ممکن است شما قصد فروش محصولی خاص را داشته باشید، و نمیخواهید با هر کلمه ای به کاربر نمایش داده شود. بسیاری از سایت هایی که رتبه اول گوگل را در اختیار دارند، باز هم از تبلیغات استفاده می کنند؛ مانند آمازون، مایکروسافت، گوگل ادز و سایر شرکت ها. اگر قصد دارید تبلیغات گوگل را برای وب سایت انجام دهید، بعد از انتخاب گزینه Website Visits باید آدرس سایت خود را وارد کنید. در صورتی که ساناسل به طور رایگان برایتان افتتاح حسابتان را انجام می دهد. ایده های تبلیغاتی رایگان زیادی وجود دارد که برای مشاغل با ابعاد مختلف کار می کند. در صورتی که مخاطب بر روی لینک کلیک کند و وارد وب سایت شود، هزینه کلیک مورد نظر از شارژ بسته تبلیغاتی کسر میگردد.

حداقل میزان پرداخت بسته به کشورهای مختلف کم و بیش همان محدوده ۱۰۰ دلار است. به بیان دیگر ، متن تبلیغ مشخص کننده این است که سایت شما دقیقأ همان چیزی است که کاربر در جستجوی آن بوده است. همچنین گوگل برای راحتی تبلیغ کنندگان یک بخش به نام Recommendations در گوگل ادز قرار داده که بر اساس کمپین هایی که اجرا کرده اید عمل می کند و توسط هوش مصنوعی مدیریت می شود. فرض کنید ورزشکار آماتوری قصد دارد دوپینگ نماید و در صورتی که دوپینگ کند باز هم احتمال کسب مقام و موفقیت چندانی نخواهد داشت در صورتی که اگر ورزشکاری حرفه ای تصمیم به دوپینگ بگیرد احتمال آنکه به مقام بالا دست یابد بیشتر خواهد بود. در صورتی هم که می خواهید تبلیغات شما در همه دیوایس ها قابل مشاهده باشد باز هم می توانید هزینه تبلیغات را در هر دیوایسی که می خواهید افزایش یا کاهش دهید.

برای انجام این کار می توانید از خدمات سایت ایرانیکارت استفاده کنید. با این تفاصیل میتوان گفت که کمپین شاپینگ، گزینهای مناسب برای افزایش ترافیک و افزایش فروش فروشگاههای آنلاین است. مثلا “خرید آنلاین لوازم آشپزخانه” رقابت کمتری نسبت به حسابداری دارد و با مبلغی کمتر میتوانید کمپین تبلیغاتی خود را اجرایی کنید. برای مثال تصور کنید خدمات مشاوره آنلاین ارائه می دهیدو افرادی که بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند، احتمالاً از نظر روحی در موقعتی هستند که نیاز به کمک داشته و می خواهند خیلی سریع خدمات شما را دریافت کنند. در واقع به گوگل میگوید که آیا میخواهید تبلیغ برای همین کلمات کلیدی و به صورت دقیق نمایش داده شود یا عبارات نیمه مشابه هم کفایت میکند. بهترین عبارات ممکن را برای سود بیشتر و ارائه کیفیت بالاتر به کاربران ارائه کنید. افزونه Callout: این ویژگی به تبلیغ کننده امکان میدهد از عبارات و جلمات کوتاه و جذاب استفاده کند. SEM specialist یا کارشناس بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing) کسی است که میتواند با استفاده از استراتژی تبلیغات در پلتفرمهای تبلیغات کلیکی و پیادهسازی کمپینهای تبلیغاتی، به بهبود فروش و افزایش نرخ تبدیل (کانورژن – Conversion) کسب و کارها کمک کند.

حساب های تبلیغاتی، کل حساب شما را در مقابل کاربران بالقوه قرار می دهد تا فالوورهای جدیدی به دست آورند. از سوی دیگر وبسایت ها و بلاگ های پربازدید، می توانند این تبلیغات را نمایش دهند و از طریق نمایش دادن آن ها کسب درآمد کنند. موثرترین و کم هزینه ترین راه برای افزایش فروش و معرفی سایت خود در دنیای مجازی تبلیغ در گوگل یا همان تبلیغات در گوگل ادوردز است، چرا که مشتریان را به صورت هدفمند به سایت هدایت می کند. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوط به مشاغل خود را شناسایی می کنند – و جستجوگرها احتمالاً هنگام تلاش برای یافتن چیزی از آنها استفاده می کنند و برای آنها پیشنهاداتی ارائه می دهند و میگویند هر بار که کاربر گوگل روی تبلیغ خود کلیک می کند مبلغی را برای پرداخت آن میپردازند.

شرکتهای متخصص تبلیغ در گوگل ، همه جنبههای کمپین شما را مدیریت میکنند و با نحوه تبلیغ در گوگل کاملا آشنا هستند. با مشاهده ویدیوهای فارسی این آموزش به راحتی می توانید تبلیغات مورد نظر خود را اجرا نمائید. پس از انتخاب این گزینه نوع کمپین را می توانید انتخاب کنید و عمومی ترین گزینه های استفاده شده در تبلیغات فارسی، Search، Display، App هستند. و این باعث می شود افراد زیادی مشتاق شوند تا شما را دنبال کنند. عموما به ازای 1000 بار نمایش تبلیغات حدود 3 درصد از افراد روی نتیجه کلیک می کنند. افزونه تماس: تبلیغ کنندگان با استفاده از این افزونه تبلیغاتی می توانند شماره تماس شرکت یا شخص را در تبلیغات گوگل نمایش دهند. نتیجه Quality Score خوب، یک رتبه بندی بالاتر در تبلیغ و هزینه پایین تر می باشد. یک عامل مهم در گوگل ادز به عنوان کیفیت تبلیغات (Quality Score) وجود دارد که نمره ای از 0 تا 10 به گروه های تبلیغاتی ایجاد شده اعطا می کند. فیس بوک به عنوان بهترین سایت تبلیغات به قدری فراگیر است که این شرکت ادعا می کند از هر پنج تلفن هوشمند که در اینترنت سپری می گردند، یکی از آن ها در فیسبوک و دیگری در سایت خواهرشان، اینستاگرام است.

بطور مثال اگر کسب و کار شما به گونه ای است که مشتریان نیاز به تماس تلفنی با شما دارند و شما فقط در ساعات اداری می توانید این خدمات را ارائه دهید می توانید با انتخاب این ساعات در این بخش تبلیغات هدفمند تری داشته باشید. این موضوع را می توانید در سایت هایی مانند ورزش 3 مشاهده کنید که چه تعداد از تبلیغات در این سایت ها وجود دارد. برای اینکه بتوانید استراتژی هزینه گذاری در تبلیغات گوگل را به خوبی انجام دهید، ابتدا باید دو مورد را بررسی کنید. برای اینکه بدانیم چه مقدار هزینه برای هر کلیک ارائه کنیم که منجر به سود دو برابر شود، لازم است که تعداد کلیک برای فروش را محاسبه کنیم. به دلیل اینکه نمیتوانیم فعال کردن کمپین تبلیغاتی گوگل ادز را به طور کامل در این مقاله قرار دهیم، به شما دوره رایگان آموزش گوگل ادز را معرفی میکنیم که به صورت تخصصی توسط جی ادز تهیه شده است. با استفاده از این افزونه رایگان گوگل ادز میتوانید با یک عنوان تبلیغاتی پیشنهادات مختلفی در اختیار کاربر قرار دهید. خوب حالا که کمپین تبلیغاتی شما ایجاد شده میتوانید گروه های تبلیغاتی را نیز بسازید و کار خود را با عناوین مرتبط آغاز نمایید.

یک عامل دیگر که به صورت مستقیم روی هزینه تاثیر ندارد، اما می تواند نرخ کلیک را افزایش دهد، افزونه های تبلیغاتی گوگل ادز هستند. به عنوان مثال، اگر شما برای کلمه “خرید ساعت” مبلغ 5 سنت به گوگل پیشنهاد داده باشید، سایت رقیب شما برای اینکه بتونه بالاتر از شما قرار بگیره، مبلغ 6 سنت به ازای هر کلیک پیشنهاد میدهد. با این حال، نداشتن رقیب یا کم رنگ بودن رقابت هم میتونه عامل مهمی باشه که با سرمایه گذاری مقرون به صرفه بتونید درآمد مناسبی کسب کنید. افزونه اپلیکیشن: در صورتی که اپ خاصی برای تبلیغ داشته باشید، این افزونه میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه.

رقابت زیاد میتونه عامل مهمی واسه گرون شدن تبلیغات باشه. رقبای شما با توجه به سودی که آن کلمه کلیدی برایشان به همراه دارد، هزینه هر تبلیغ را در مزایده پیشنهاد میدهند و ممکن است مجبور شوید مبلغ پیشنهادی را کمی بالا ببرید اما از آنجایی که تبلیغات هدفمند است و میدانید که این هزینه قطعا سودی به همراه دارد، پس هزینه خواهید کرد. اما جای نگرانی نیست؛ به این دلیل که همواره روشهایی نیز برای متوقف کردن تبلیغ وجود دارد. 3. قسمت سوم برای یافتن عباراتی است که مشتریان با آنها به سایت شما رسیده اند. تبلیغات در گوگل ادز هدفمند است و براساس نتایج جستوجو، مشتریان بالقوهی شما را هدف میگیرد.

به همین خاطر، شما باید گزینهٔ «Switch to Expert Mode» را انتخاب کنید تا بتوانید کنترل تنظیمات کمپین را در دست بگیرید. نکته : توجه داشته باشید که شما میتوانید چندین شماره به تبلیغات خود اضافه کنید. در طی این سال ها آپدیت های بسیاری داشته و امکانات خارق العاده ای به آن اضافه شده است. افزونه سایت لینک: امکان اضافه کردن چند لینک به تبلیغ با استفاده از این افزونه وجود دارد. هزینه به ازای هر کلیک، ۰.۷۶ دلار است که نسبت به مبلغ تقریبا ۳ دلار برای یک تبلیغ متنی خیلی بهتر است. به عنوان مثال، اگر رقیب شما برای هر کلیک “تعمیرات کولر گازی” 7 سنت پرداخت می کند، شما پیشنهاد 8 سنتی ارائه کنید و جایگاه بالاتری کسب کنید. این مساله هم دقیقا مانند کلمات کلیدی است و هرچه سایت های رقیب بیشتر شوند، برای نمایش داده شدن تبلیغاتتان در گوگل بایستی هزینه به ازای هر کلیک بالاتری پیشنهاد بدهید. این همه چیز درباره تبلیغات گوگل است که باید برای اجرای کمپین ها بدانید. است. در تبلیغات محتوا محور این کاربر است که با انتخاب خود می تواند ویدئو یا متن تبلیغ یا حتی هر دو را به نمایش بگذارد. هزینه تبلیغ اپ در گوگل ادز به سه شکل هزینه به ازای هر کلیک، هزینه به ازای هر نصب و هزینه به ازای عملکرد کاربر در برنامه محاسبه میشود.